1200 kilométeres hatótávot tudnak a legújabb Nissanok
A továbbfejlesztett e-Power-technológia szerényebb fogyasztással és kisebb zajjal kecsegtet.
A továbbfejlesztett e-Power-technológia szerényebb fogyasztással és kisebb zajjal kecsegtet.
Nem tévedés, a japán márka meglepő konstrukcióval igyekszik betemetni a belső égésű motorok és a villanyhajtás közti árkot.
A japán márka rendkívül népszerű SUV-ja különleges hajtási technológiával újult meg. Kipróbáltuk a Qashqai harmadik generációját.
Feltűnt a színen a Qashqai harmadik generációjának vadonatúj hibrid verziója.
Kézi váltóval, elsőkerék-hajtással és magas felszereltséggel próbáltuk ki a japán szabadidő-autó harmadik generációját – jövünk a gyakorlati tapasztalatokkal.
Egy alapvetően sikeres termék átdolgozása mindig komoly feladat. A Nissan Qashqai modell harmadik generációjának tartania kell a lépést egy olyan szegmensben, amelyben mára tucatnyi vetélytársa van.
A japán gyártó új szabadidőautójának első példányai a nyáron érkeznek meg a kereskedésekbe.
A belső égésű motorok mellett ma már ott vannak a hibrid és teljesen elektromos járművek, na meg a rengeteg elektronikus kütyü és vezetőtámogató rendszer, hogy az ember csak kapkodja a fejét, ha szétnéz az autószalonok kínálatában. De mi alapján és hogyan válasszunk autót, ha számunkra a család, a környezetvédelem, a stílus vagy épp a megbízhatóság az első? Az alábbiakban adunk néhány tanácsot a különféle csoportokba sorolható sofőrök számára.
Az Ariya ötféle változatban lesz rendelhető majd, akár 500 kilométeres hatótávval. A márka szerint ez a Nissan új korszakának nyitánya.
A céget a dél-koreai kormány vádolta meg azzal, hogy manipulálták az EGR-rendszert.
A ráncfelvarrás általában jól sikerül az autóiparban, ritka az a kocsi, amelynek elszabják az ábrázatát. A Nissan Qashqai esetében rövid ideig tartott a műtét, a sebésznek pedig biztos keze és jó ízlése volt. Az eredmény pofás, az autó elölről és hátulról is izgalmasabb, mint az elődje. A belső változások is az ínyemre voltak, de ami szerencsére nem változott: a tartalom. A Qashqai pont olyan jó, mint amilyen volt.
Ismerős a Nissan Qashqai, több változatát teszteltük már. Ezúttal a hétszemélyes csúcsmodell, a kétliteres dízel, automata, összkerék-hajtású +2 járt nálunk. Sikerre termett, viszont ára alulról csókolja a 10 milliós határt. Nagyobb, érettebb, mint kistesója, stílusban és méretben a Muranót célozza meg.